Pagina's

02 september, 2006

StatCounter

In de beta versie van Blogger is het voor leken zoals ik makkelijk gemaakt om de vormgeving van het Blog te veranderen, links toe te voegen ect. Wat mij niet lukte was de StatCounter weer te installeren. Ik kreeg steeds foutmeldingen van Blogger waar ik niets van begrijp. De in te voeren code is een kwestie van 'copie and paste.' Dus terug naar het oude template en voila daar is hij weer, de StatCounter. Nog vreemder is het te constateren dat ondanks de mislukte installatie de teller toch werkte! Na meer dan een week nullen waren er vandaag ineens weer bezoekers! WERKt het dan misschien toch?

4 opmerkingen:

  1. Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, maar jij bent de enige die dat kan controleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga vandaag of morgen terug naar de beta versie (als dat kan) omdat ik de layout daarin makkelijker/sneller kan veranderen.Dan zal ik zien of de teller werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan je dat niet via Statcounter zelf zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kan inderdaad, dat de teller wel telt, maar de resultaten ervan niet toont (althans, dat weet ik van mn werk bij beide providers, hoe Blogger werkt weet ik niet, maar technisch ligt het vast hetzelfde.)
    Vroeger konden tellers zelf bizarre gegevens noteren: "uw banner is 0x gezien maar wel 88 keer aangeklikt." Kortom: onbetrouwbaar hoort tot de mogelijkheden ;-}

    BeantwoordenVerwijderen