Pagina's

07 september, 2006

BLOGGERPROBLEM

Onze enige overgebleven vijg was rijp, we hebben hem met z'n tweeën opgegeten. Hij was heerlijk sappig! Na de eerste hap hebben wij daar natuurlijk een foto van gemaakt, maar Blogger wil vandaag de foto's niet laten zien na het up-loaden! Ook niet in de nieuwe beta-versie. Ik denk dus dat er iets bij hun aan de hand is. Meestal zijn ze snel met het oplossen van problemen.

Ik blijk niet de enige te zijn, minstens 12 meldingen vandaag in de Blogger groep.

3 opmerkingen:

  1. Een boom vol vijgen hadden we thuis in Nieuw Zeeland toen ik kind was, maar hier eentje op de boom (nou ja, struikje dan) te zien groeien had ik niet verwacht. Dat hij dan ook nog lekker zoet en fris smaakt, is helemaal een wonder. Maar de vijg staat wel tegen een warme muur naar het zuid-westen, dezelfde waar de nectarineboom staat, met zijn jaarlijkse vracht fruit. Nu daar weer een oplossing voor vinden....
    Luxe probleem!
    L.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er was al eerder iets geks: ik check regelmatig de rss-feeds van enkele blogs en het jouwe liet vanmiddag een merkwaardige code zien (datum en tijd of iets dergelijks) maar als ik daar op klikte, kwam er niets. Nu is in elk geval de feed weer goed.

    Nu ja, er zijn erger dingen. (Hoewel?!) Een vijg, en nog een lekkere ook. Een wondertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerder wist ik niet dat een vijg in .nl kòn groeien - zeker een foto waard :-)
    Trouwens, dat je een rss/atom-feed hebt zie ik ook nu pas, na Ochrids berichtje hierboven :-)

    BeantwoordenVerwijderen