"En, hebben jullie al wat gevonden?" vroeg ik de Mitsubishi dealer waar ik de L 200 naartoe had gebracht en m'n verhaal had verteld over de niet opgeloste start-ellende.
"Jazeker", zei de chef van de werkplaats. "Drie kapotte gloeispiralen en een afgebroken pijlstok."
"Uh...!"
Van die pijlstok wist ik, die was bij mij afgebroken, maar die zou door hetzelfde in diesel gespecialiseerde bedrijf dat naar de startproblemen zou kijken uit de motor gehaald worden.
Dat bedrijf heeft dus helemaal niet gedaan wat ze hadden moeten doen! Ik kwaad, maar mijn garage ook.
Door deze nalatigheden gaan we nu ruim tien dagen later weg dan de bedoeling was, mét het busje Start Pilot dat ik vorig jaar in Duitsland kocht en met behulp waarvan ik toen thuis kon komen.
Ik hoop het niet nodig te hebben.
Nu kunnen onze oppassers, die net als wij hebben moeten wachten, ook opgelucht in de auto stappen.
"Jazeker", zei de chef van de werkplaats. "Drie kapotte gloeispiralen en een afgebroken pijlstok."
"Uh...!"
Van die pijlstok wist ik, die was bij mij afgebroken, maar die zou door hetzelfde in diesel gespecialiseerde bedrijf dat naar de startproblemen zou kijken uit de motor gehaald worden.
Dat bedrijf heeft dus helemaal niet gedaan wat ze hadden moeten doen! Ik kwaad, maar mijn garage ook.
Door deze nalatigheden gaan we nu ruim tien dagen later weg dan de bedoeling was, mét het busje Start Pilot dat ik vorig jaar in Duitsland kocht en met behulp waarvan ik toen thuis kon komen.
Ik hoop het niet nodig te hebben.
Nu kunnen onze oppassers, die net als wij hebben moeten wachten, ook opgelucht in de auto stappen.