(Je zou denken dat die kappers blij zijn met het showen van hun werk, maar de foto van de ballonnen en de reactie zijn weggehaald.)
Mijn riante haardos is al ruim veertig jaar niet door kappershanden beroerd. De laatste knipbeurt vond plaats bij een bejaarde kapper 'op Wittenburg', toen nog een volksbuurt aan de rand van het centrum van Amsterdam. Via de spiegel was te zien dat hij summier reclame maakte voor Birkenwasser haarlotion, Brylcreem en Gilette scheermesjes.
Géén van die producten had ik nodig en met sexy zijn had het niets te maken.
Géén van die producten had ik nodig en met sexy zijn had het niets te maken.
Als ik nu 'Google' op kappers lijkt het alleen maar te gaan om een sexy uitstraling. Maar het haar zelf, de creatie van de 'hair-stylist' is kennelijk niet voldoende om het 'product' te verkopen. De borsten moeten bloot of bijna bloot om de aandacht van het echt niet vernieuwende haarwerk af te leiden. De foto's die je tegenkomt staan ver van het werkelijke leven en het kapwerk kost een vermogen.
Ergens vond ik ook een reactie op die foto.
Ergens vond ik ook een reactie op die foto.