Pagina's

16 maart, 2014

POST 1124



Acht jaar geleden begon ik enthousiast aan dit nieuwe medium om van mij te laten horen en zien. Ik heb het met veel plezier en gedrevenheid gedaan. Ik kreeg er meer reacties op dan op mijn andere werk, meestal positief, maar soms getuigend van onbegrip. Dat onbegrip kwam dan van mensen die zichzelf nooit bloot gaven, ik heb dat letterlijk gedaan.
Voor mij is de lol er nu af. Ik heb er lang over nagedacht, maar ik hak de knoop nu door. Geen beslommeringen of het echte werk meer, Het Werk stopt. Op FB zal ik zo nu en dan nog een windje laten

7 opmerkingen:

  1. Ohhh....
    Wat erg BP...
    Eeuwig zonde, jouw Blog is m.i. een schoolvoorbeeld van het ideale blog. Inhoudelijk, leerzaam (op cultureel vlak), stof tot nadenken, fijngevoelig (naar mijn smaak, sommige mensen schrikken misschien van 'zelfgemaakte kisten'..), maar ook liefdevol gemaakte foto's, oog voor detail, voor natuur, politiek, mensen, de samenleving. Kortom, een Prachtig blog..

    Ik zal je (blog) missen BP en ik neem het mezelf kwalijk dat ik de laatste maanden zoveel bezig was met mijn nieuwe huis en mijn (te herbouwen) bakfiets (geïnspireerd door je Werk :-) fotos volgen) dat ik bij-na niet meer online ben, en zodoende te weinig op je Blog gereageerd heb.. :-(
    Misschien heb ik te weinig gezegd hoeveel ik je blog waardeer....! :-/

    Hopelijk dienen zich nog zoveel mooie foto's, beeld, werk en verhalen aan dat je niet onder een blogje uitkomt... Maar ik vrees het ergste ;-}
    Hartelijke groet en met grote dank voor de overige 1123 Blogposts!
    Jolie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hans mulder20/3/14 11:49

    Gatver.., jammer dat je stopt met je blog's. Bij mij blijven ze staan, ze zijn mij veel te lief en refereren aan een stukje nostalgie en vakmanschap. Misschien later nóg eens proberen? Tegen onbegrip is moeilijk te vechten en je te verweren. Op Facebook zul je mij nog vaak tegenkomen en natuurlijk in persoonlijke berichten. Daarvoor zijn jij en Lindsey mij te lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Las zojuist je laatste blog: Het Werk is niet meer, jammer, ik heb je ‘stukkies’ altijd met veel plezier gelezen.
    Voor mij was het ook een manier om af en toe even te zien hoe jullie reilden en zeilden.
    Gereageerd heb ook ik niet zo vaak, wel diverse keren geprobeerd trouwens, maar ja, daar schiet je natuurlijk niet echt veel mee op.
    Dank voor je mooie, grappige, ontroerende, nieuwsgierige en eerlijke verhaaltjes, ik zal ze missen.

    Loes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist dat je zou stoppen, maar lees het nu pas officieel !
    Wat je ons vertelde was scherp, eerlijk én altijd goed geformuleerd. Je gaf je, zoals je zelf zegt, echt bloot.
    Als ik het blog opende dacht ik "waar zal hij het nu weer over hebben ?" Soms de allersimpelste dingen, maar je wist er een eigen verhaal van te maken.
    Dank je voor het mee mogen lezen.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Sille, Rob, Loes, Hans en jolie voor jullie uitgesproken waardering, misschien dat ik ooit weer met plezier elke dag een 'eitje' leg, want zo heb ik het lang genoemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtig Werk achtergelaten! Ik hoop dat het goed gaat met jou en Lindsay. Groeten van Emily

    BeantwoordenVerwijderen