Pagina's

29 augustus, 2006

KOGA MIYATA



Enthousiast begon ik vanmorgen aan de uitgestelde wekelijkse maaiklus, het boomgaartje had ik net gedaan toen het alweer begon te zeiken. Regen kan je het niet meer noemen. Het gras groeit nog steeds. Vandaag was de lunch in het SM's, waar ik het een maand of drie terug over had. De tentoonstelling van Marion hebben we intussen meerdere malen met gasten bekeken, dat hoefde niet meer. De lunch was heerlijk. Van deze half zakelijk, half privé ontmoeting heb ik gebruik gemaakt om het museum een broche van O.B. te koop aan te bieden. Als de broche in de collectie past en het museum wil betalen wat ik wil hebben, ga ik voor de tweede keer in mijn leven een goede fiets kopen. De eerste was een Peugeot sport met race stuur, gekocht bij een zaak die niet meer bestaat geloof ik, op de hoek van de Dam en Damrak. Dat moet 1968/69 geweest zijn. Acht jaar terug kochten wij hier in de buurt twee MATRA fietsen voor de prijs van één goede fiets, die dingen rotten onder onze kont vandaan. Nooit meer doen dus.

Binnenkort in dit Theater: MARION's BLOG.

2 opmerkingen:

  1. Tot en met de fiets die je met de opbrengst van O.B's werk zou kopen, kan ik je nog volgen. Maar wat is de bedoeling van "Marion's blog"?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als Marion nog geleefd zou hebben was ze zeker zelf aan een blog begonnen. Ik weet nog niet precies hoe ik het ga invullen.

    BeantwoordenVerwijderen