Pagina's

09 april, 2012

STILLEVENS



Op 3 oktober 2011 liet ik mijn 'werk' tafel zien met enkele tot dan gedraaide producten.
Die werktafel staat nu zo vol dat ik de schaaltjes moet stapelen, er aan werken is niet meer mogelijk. Met de uit vers nat hout (de spetters vlogen me om de oren) gedraaide en vervormde schaaltjes ben ik gaan spelen. Op pootjes staan ze nu, verheven boven het maaiveld. De verdraaide stampers geven vorm en richting aan de stillevens. Het verhaaltje erachter mag u zelf maken.





Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet, 
waarschijnlijk weggeven.

2 opmerkingen:

  1. De vormen op je werktafel zijn "gewoner" dan die op pootjes; die op de tafel zijn voor gebruik, die op pootjes voor mooie dingetjes of gewoon met elkaar als een "hors d'oeuvre".
    Verrassend !
    th

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "of gewoon met elkaar als een "hors d'oeuvre"
    Mooi gevonden thea!

    Zo ongeveer bedoel ik het.

    BeantwoordenVerwijderen