Pagina's

15 februari, 2006

Probleempjes

Kijk, zo gaat het nou de hele dag al; je wilt er 1, komen er 3. Maak ik een nieuw blog aan, ververs de layout, denk alles te saven.............forget it!
Weg Timber en Timber 2! En dat wat ik kwijt wil
wil niet weg.
Het blijft leuk omdat het totaal onbelangrijk is wat ik doe,
leuk voor mijzelf en de enkeling die belangstelling toont.
Spinsister bijvoorbeeld, die ik raadpleeg bij problemen.
Dit venster noemen ze COMPOSE je zou dus denken dat het er net zo uit ziet na publicatie, maar dat is niet zo. Het is elke keer weer een verrassing. Foto's en tekst komen in een andere layout te staan.
Ik kijk mijzelf dus maar eens meewarig aan. Relax Man! Dit portretje zonder bril, gemaakt met ons eerste en enige webcammetje zal nog menigmaal te pas komen. Voordat ik overga tot publicatie neem ik een snapshotje om morgen te kunnen laten zien hoe het er uit zag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten